BMW Pechhulpverlening

Met BMW Mobile Care als mobiliteitsgarantie.

Is uw BMW jonger dan 5 jaar? Dan kunt u altijd rekenen op BMW Mobile Care. Daarna kunt u d.m.v. afname van Extended mobile Care de mobiliteitsservices tot een kenteken-leeftijd van 10 jaar blijven gebruiken.

Heeft u onverhoopt pech met uw BMW?
Dan kunt u de speciale alarmcentrale 24 uur per dag, alle dagen van de week bereiken. U krijgt direct een deskundige aan de lijn, die u met tips meestal weer op weg kan helpen. Anders wordt hulpverlening ter plaatse geregeld: door de dichtstbijzijnde BMW dealer, Erkend Service Partner of door een professionele hulpdienst. Eén telefoontje is voldoende:

0800 0357 bij pech met uw BMW in Nederland
+31 88 0357 357 bij pech met uw BMW in het buitenland

BMW Zwartepoorte pechhulp

Mobile Care

Pechhulp van BMW Mobile Care hangt bijvoorbeeld af van uw situatie en de locatie van uw BMW. Sommige diensten zijn beperkt in tijd of vergoeding. Meer hierover vindt u bij 'Zekerheden' hieronder en in het BMW Mobile Care Reglement. Assistentie wordt tot 5 jaar na eerste toelating verleend op basis van het kenteken. De BMW Service Card is hierbij een hulpmiddel.
Bij pech met uw BMW op snelwegen en buiten de openingstijden van de meeste BMW dealers - van 17.00 tot 07.00 uur - zal de BMW Group Service Centrale altijd een professionele hulpdienst inschakelen. Bij schade en/of ongevallen kunt u geen beroep doen op de BMW Group Service Centrale. Raadpleeg hiervoor de voorwaarden van uw autoverzekering.

BMW Zwartepoorte Garantie mogelijkheden

Extended Mobile Care

BMW Mobile Care en het BMW Privileges programma lopen tot 5 jaar na aflevering van een nieuwe BMW of 2 tot 5 jaar na aankoop van een BMW Premium Selection - afhankelijk van de leeftijd.
Daarna kunt u met BMW Extended Mobile Care steeds een jaar bijtekenen – tot uw BMW de leeftijd van 10 jaar bereikt. Daarmee bent u verzekerd van uitgebreide pechhulp met mobiliteitsgarantie en ontvangt u de BMW Service Card. Daarnaast krijgt u bij aanschaf van BMW Extended Mobile direct de BMW Privileges ‘Gold’ status.
BMW Extended Mobile Care kunt u na elke BMW olieservice, BMW Zomer- of Wintercheck of een APK bij de BMW dealer of BMW Erkend Service Partner aanschaffen - voor slechts € 55,- per 12 maanden. Een geruststellende gedachte. En het is zo’n 60% voordeliger dan vergelijkbare pechhulp producten.

UW ZEKERHEDEN.

Hieronder kunt u lezen waar u bij onverhoopte pech onderweg op kunt rekenen. U vindt er ook de antwoorden op veel gestelde vragen. Een volledig overzicht van gedekte evenementen, voorwaarden en uitsluitingen vindt u in het BMW Mobile Care Reglement, dat u samen met de BMW Service Card wordt toegezonden.

BMW Mobile Care services gelden in geval van pech in de volgende Europese landen: Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje (incl. Canarische Eilanden), Tsjechië, Turkije, Hongarije, Zweden en Zwitserland.

"De BMW Group Service Centrale biedt pechhulp wanneer het door een technische storing aan de BMW niet mogelijk is om verder te rijden. Maar ook bij één lekke band. Als uw BMW met runflatbanden is uitgerust en een nieuwe band niet binnen vier uur beschikbaar is, heeft u recht op vervangend vervoer.
Bij het oplossen van problemen door bijvoorbeeld het afsluiten van uw BMW terwijl de sleutel er nog in zit, verlies van uw autosleutels, tanken van de verkeerde brandstof of een lege tank organiseren wij graag de hulpverlening voor u, maar u heeft geen recht op vervangend vervoer. Als deze problemen niet ter plaatse te verhelpen zijn, wordt uw BMW naar de dichtstbijzijnde BMW dealer of BMW Erkend Service Partner getransporteerd."

"Als een storing in Nederland niet ter plaatse kan worden verholpen, kunt u zelf kiezen waar uw BMW het beste naar toe gebracht kan worden: uw eigen of een andere BMW dealer of BMW Erkend Service Partner - een unieke service. Als u gebruik maakt van een vervangende (huur) auto, kunt u deze bij het afhalen van uw BMW op hetzelfde dealeradres weer inleveren.
Strandt u in het buitenland, dan wordt uw BMW altijd naar de dichtstbijzijnde BMW dealer of BMW Service Partner getransporteerd. BMW laat uw mobiliteit en uw tevredenheid nooit aan het toeval over."

Heeft u bij pech met uw BMW een taxi nodig, dan komen de kosten voor een of meer taxiritten voor vergoeding in aanmerking - met een maximum van 65 euro per pechgeval.

Als u uw reis niet met uw eigen BMW kunt voortzetten, kan de BMW Group Service Centrale passend vervangend vervoer voor u organiseren, in Nederland met een maximum van 3 werkdagen, bij stranding in het buitenland maximaal 5 werkdagen. U dient altijd een geldig rijbewijs, alsmede een geldige bankpas (in Nederland) of een geldige creditcard (in Europa) te kunnen laten zien.

"In principe geldt dat alleen kosten worden vergoed die qua aard en omvang met de BMW Group Service Centrale zijn afgesproken. In de regel nemen wij de kosten voor alle BMW Mobile Care services direct voor onze rekening. Als zich een uitzondering voordoet en u deze kosten voorschiet, dan zullen wij u deze kosten zo snel mogelijk vergoeden. Daarvoor hebben wij de originele rekeningen voor diensten waarvan u gebruik heeft gemaakt (bijv. sleepdienst) nodig, samen met een kopie van de reparatiefactuur.
De kosten van de verschillende hier vermelde diensten komen bij elkaar tot een maximum van 500 euro per pechgeval voor vergoeding in aanmerking. Een volledig overzicht van gedekte evenementen, voorwaarden en uitsluitingen vindt u in het Reglement dat u samen met de BMW Service Card wordt toegezonden. Wijzigingen en fouten voorbehouden."